#1 2007-05-04 21:42:12

marta

FCB - Més Que Un Club

2163941
Call me!
Skąd: Mirskoff
Zarejestrowany: 2006-05-20
Posty: 262
Punktów :   
WWW

Koncerty

Postanowiłam stworzyć temat, w którym będziemy informować o Koncertach, które odbędą się w najbliższym czasie w niedalekiej naszej okolicy
Mam nadzieje, że nam wszystkim trzem xD to się bardzo przyda ^^


Blaugrana al vent,un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom,
BARÇA!! BARÇA!! BAAAARÇA!!!!
"There are no raindrops on roses..."

Offline

 

#2 2007-06-17 16:33:24

martu.

Krecik bez misji

Zarejestrowany: 2007-05-04
Posty: 2
Punktów :   

Re: Koncerty

to znowu ja ^^'
Najbliższa masowa impreza:
KWISONALIA
można by się spotkać jakowosz jakąś grupą klasową, poszaleć letko, zgrać się.



PLANIK:
http://www.gryfow.pl/kwisonalia2007.htm


Bzzzzzzzz xD

Offline

 

#3 2007-09-11 15:27:59

Sliwka

Kee?

Skąd: wiocha
Zarejestrowany: 2006-05-18
Posty: 202
Punktów :   

Re: Koncerty

ja tam o koncertach to nie za duzo wiem bo interneta w domu nie posiadam(to zbyt skomplikowane urzadzenie jak na mnie,teraz pisze moja mama hehe ) wiec marticzka tutaj dajesz znaki mi owszystkim bo jak cos to kiedys moj tato nas moze zawiesc a wtedy bysmy dluzej mogly zostac.aha i czekam na wiesci z tego klubu w gryfowie bo tam czesto cos jest.

buzka


HAHAHA!!! TEKST ROKU 'pika pika buuu!auuusiaaa' idziemy zrobic prasieren!!!hehe

bussis

Offline

 

#4 2007-09-11 19:36:43

marta

FCB - Més Que Un Club

2163941
Call me!
Skąd: Mirskoff
Zarejestrowany: 2006-05-20
Posty: 262
Punktów :   
WWW

Re: Koncerty

Sliwka napisał:

ja tam o koncertach to nie za duzo wiem bo interneta w domu nie posiadam(to zbyt skomplikowane urzadzenie jak na mnie,teraz pisze moja mama hehe ) wiec marticzka tutaj dajesz znaki mi owszystkim bo jak cos to kiedys moj tato nas moze zawiesc a wtedy bysmy dluzej mogly zostac.aha i czekam na wiesci z tego klubu w gryfowie bo tam czesto cos jest.

buzka

Mówisz o Fabryce, czy o Opposicie?
Jak o tym drugim, to Till mówił, że na razie tam nic nie robią...


Blaugrana al vent,un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom,
BARÇA!! BARÇA!! BAAAARÇA!!!!
"There are no raindrops on roses..."

Offline

 

#5 2007-10-09 15:17:37

Sliwka

Kee?

Skąd: wiocha
Zarejestrowany: 2006-05-18
Posty: 202
Punktów :   

Re: Koncerty

no o fosforach bo kaska cos gadala ze niedlugo jakies koncerty sa


HAHAHA!!! TEKST ROKU 'pika pika buuu!auuusiaaa' idziemy zrobic prasieren!!!hehe

bussis

Offline

 

#6 2007-10-09 22:20:13

marta

FCB - Més Que Un Club

2163941
Call me!
Skąd: Mirskoff
Zarejestrowany: 2006-05-20
Posty: 262
Punktów :   
WWW

Re: Koncerty

Sliwka napisał:

no o fosforach bo kaska cos gadala ze niedlugo jakies koncerty sa

Hee, mówisz i masz.
Się spytam M. i dam znać ;-)


Blaugrana al vent,un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom,
BARÇA!! BARÇA!! BAAAARÇA!!!!
"There are no raindrops on roses..."

Offline

 

#7 2008-02-01 15:18:04

Sliwka

Kee?

Skąd: wiocha
Zarejestrowany: 2006-05-18
Posty: 202
Punktów :   

Re: Koncerty

pytanie do tilla:dzieje sie cos w gryfowie na feriach??


aha a unas w szkole ma byc Oddział Zamknięty zaraz po feriach.nasza szkola ich zaprosila i beda grac na sali u nas!!!!!!!!!!!!!!!!
nareszcie cos sie zacznie dziac w tej dziurze


HAHAHA!!! TEKST ROKU 'pika pika buuu!auuusiaaa' idziemy zrobic prasieren!!!hehe

bussis

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.speedwaymenago2010.pun.pl opowiesci erotyczne zaproszenie na orgie www.sunstacja.pun.pl wspolrzedne geograficzne cw octavia tdi montaż tempomatu